hedlundochlang

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Undrar vad jag just sa...

Av Jessie och Bella - 13 december 2011 08:45

Allt för ofta säger jag saker jag inte tänker på varför, sen efteråt tänker jag, "wtf??!" 


När jag gick på bussen igår och skulle scanna mitt busskort så var det en stor påse över apparaten. Jag tänker, "åh den är trasig" ändå måste jag kolla den ovanligt snygga busschauffören i ögonen och fråga lite dumt, "funkar den där?".

Allvarligt. Man kunde inte ens se den för påsen?


Jag var klädd i 7 lager klader, helt täckt av hö och spån, sminket på kindknotorna, kunde inte blivit bättre känner jag rent spontant. 


Trodde ni det var över där? Icke. 


När jag kom hem till mitt kära Algutsrum, världsmetropolen på Öland, skulle jag hälsa lite gulligt på en by-mate som plockade upp bajs efter sin hund. Jag hade dock hörlurarna i och insåg senare att mitt diskreta, gulliga "hej" var ungefär lika diskret som att man satt sig i hundbajs med ljusa byxor och lika gulligt som min hund var när hon bestämde sig för att rulla sig på en nygödslad åker. 

 

"FUCK jag kan inte svääängaaa.. för jag har bara 3 ben"


..När jag ändå nämner hundbajs..

Kvinnans reaktion var ungefär: "Vem fan var det? Hon kommer döda mig! Jag slänger bajset på henne!"

Sen hann hon inte det som tur är. För jag hade min cykel som är militär.. Den går jättefort! 


Jag idiotförklarade mig smått känner jag. Eller idiot förklarade som Bella skulle sagt.


/Jessie

 
 
Ingen bild

mom

13 december 2011 20:00

Hahahaha! sjuka människa!

Jessie och Bella

13 december 2011 21:57

Hihihih sådan mor sådan dotter eller? :D

 
Simon Glimholt

Simon Glimholt

15 december 2011 15:20

Grym bild! =)

http://simonpixel.webblogg.se

Jessie och Bella

15 december 2011 23:34

Tack! / Jessie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessie och Bella - 10 juni 2012 14:58

Shit..  type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />                                                       Ska jag vara helt ärlig, detta har varit 3 otroliga år. Igår satt vi och pratade mi...

Av Jessie och Bella - 31 maj 2012 18:01

Nu är det mindre än 2 veckor kvar... faktiskt 13 dagar, och jag har bara ett arbete kvaaar!! Sen på med den vita klänningen, den vita mössan och vingla iväg i mina skor. FY VAD GUTT!   type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="alwa...

Av Jessie och Bella - 29 maj 2012 15:13

... i bussen hem från skolan, tror det var i åttan kanske, så skulle jag fota Jessie. Precis när jag knäpper bilden, tappar hon klubban hon har i munnen. Har skrattat åt den här bilden i ungefär 5 år nu, ENJOY!       Till och med högstadiet ...

Av Jessie och Bella - 27 maj 2012 19:07


"Det är positivt att vara envis", vem kom på det? Allvarligt.    Jag är så nedrans envis att min bror lyckades plåga mig igenom en alldels galet lång springrunda.. Fattade aldrig varför Robban på rugbyn alltid envisades med att säga "KONDITION ...

Av Jessie och Bella - 22 maj 2012 21:58

Imorgon är det endast 3 veckor kvar, sen behöver Jessie och jag aldrig mer sätta vår fot på Lars kaggskolan igen!   Och självklart har vi vart ute i tid med att fixa kläder och skor till student och bal. Jag råkade köpa en för lång balklänning ...

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards