hedlundochlang

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Jessie och Bella - 5 december 2011 15:46

Som jag lovade i tidigare postat inlägg så ska vi ta upp ämnet chokladkalender idag!


Först och främst, man blir ALDRIG för gammal för choklad och kalendrar, därmed inte heller chokladkalendrar! 


Den första december detta året blev jag mottagare av ett kedjesms i julens anda.. Lite lustigt sms faktiskt. Men ni ska få läsa!


     

Jag kan också fota min skärm, så sluta skryta med era Iphones! SONY ERICSSON <3<3

(Förlåt Felicia för att du fick agera "modell")


Men i alla fall, när jag fick det blev jag lite ställd. Vad hade hon fått för kalender? I min lucka hittade jag bara en liten chokladbit i form av ett ljus, som smakar skit men man äter för att inte bryta någon tradition?


Men sen kom jag på! Det är ju klart! Choklad är ju vad julen handlar om! Choklad är kärlek oavsett smak, oavsett form, choklad är gemenskap.. Typ. Om man bjuder?


Så min kära syster hade alltså fått en likadan som mig, 10 kronor på maxi, typ 4.90 på GeKås. Awesome!


 

Min kalender i sin prakt


När vi ändå snacka chokladkalendrar kan jag ju säga att jag blev ledsen när jag insåg att dom lurat mig och säkert många andra.. Kolla längst upp i hörnen liksom? Eller mellan lucka 20 och 23 i nederkant?


Jag är gammal nu. Det går inte att lura mig. 


/ Jessie

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards