hedlundochlang

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Skåpsinventering

Av Jessie och Bella - 10 maj 2012 15:33

Vi har väl kommit fram till att vi inte är som alla andra barn och inte har samma saker som alla andra har i sina skåp... 


Dom som känner oss blir nog inte förvånade dock.. 


 

Papper som en gång skulle sorterats.. Reda i oredan? 


 

Vid en helhetsbil ser det faktiskt ganska rent ut i mitt skåp. Vårstädade för 4de gången i år förra veckan

 

Här är då kaffehyllan.. 4 muggar, en toarulle (om vi skulle spilla) tuggummi, godispengar och mitt körkort. Vi har även huvudingridienserna, pulverkaffe och nytt cappuccino-pulver. Lite (mycket) damm inkluderat.   

Body lotion... Vem behöver inte det i skolan?  

Lite pantflaskor och burkar. Vi har en hel förmögenhet, eller i alla fall en kexchoklad i värde!

Sen huvudprodukten i hela skåpet. VATTENKOKAREN. Opimpad för tillfället men det ska ändras på! Hästklistermärken för hela slanten!

Vår vattenkokare måste fjäskas med, när man inte kokat vatten på ett par dagar måste man hålla inne knappen för att den ska orka. Kinkig.    

Men så har vi ju stolen med! Inget skåp är fulländat utan en stol! Man kan dricka kaffe i den, man kan äta godis i den... Man kan till och med chilla i den!! 

En dag som denna som kom efter gårdagen är en chillstol mer än välbehövlig!


Se vad man samlar på sig under 3år på gymnasiet.. Vi får nog aktionera ut allt när vi slutar! 

 
 
Ingen bild

Emma P

14 maj 2012 21:13

varför har du två väskor i ditt skåp?
kram

Jessie och Bella

15 maj 2012 08:14

jag vet inte :D Jag gillar att ha valmöjligheten!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessie och Bella - 10 juni 2012 14:58

Shit..  type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />                                                       Ska jag vara helt ärlig, detta har varit 3 otroliga år. Igår satt vi och pratade mi...

Av Jessie och Bella - 31 maj 2012 18:01

Nu är det mindre än 2 veckor kvar... faktiskt 13 dagar, och jag har bara ett arbete kvaaar!! Sen på med den vita klänningen, den vita mössan och vingla iväg i mina skor. FY VAD GUTT!   type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="alwa...

Av Jessie och Bella - 29 maj 2012 15:13

... i bussen hem från skolan, tror det var i åttan kanske, så skulle jag fota Jessie. Precis när jag knäpper bilden, tappar hon klubban hon har i munnen. Har skrattat åt den här bilden i ungefär 5 år nu, ENJOY!       Till och med högstadiet ...

Av Jessie och Bella - 27 maj 2012 19:07


"Det är positivt att vara envis", vem kom på det? Allvarligt.    Jag är så nedrans envis att min bror lyckades plåga mig igenom en alldels galet lång springrunda.. Fattade aldrig varför Robban på rugbyn alltid envisades med att säga "KONDITION ...

Av Jessie och Bella - 22 maj 2012 21:58

Imorgon är det endast 3 veckor kvar, sen behöver Jessie och jag aldrig mer sätta vår fot på Lars kaggskolan igen!   Och självklart har vi vart ute i tid med att fixa kläder och skor till student och bal. Jag råkade köpa en för lång balklänning ...

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards