hedlundochlang

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Jessie och Bella - 8 maj 2012 16:20

HA! Gjord i paint, mvg eller vad tror ni? :D


/Bella 

Av Jessie och Bella - 8 maj 2012 15:28

Jag får IG i en hel kurs nu eftersom ingen lärare i någon tidigare kurs lärt mig photoshop. 


Alltså, i kursen Teknisk kommunikation ska vi göra ett antal uppgifter, alla baserade på att man kan göra snygga bilder i photoshop. Men det ingår ingen genomgång av photoshop i kursen. Detta har medfört att jag och Jessie har stulit bilder från google, som vi sedan klippt och klistrat med i Paint. Ni kan ju själva räkna ut hur fint det blev bredvid alla andras bilder gjorda i photoshop. 


Om någon högt uppsatt skol-snubbe läser detta nu så kanske ni ska fundera på om det verkligen ska vara så här!



Det här är ungefär vad jag kan åstakomma i photoshop. Så att gör en instrumentpanel till en bil känns gaaaaanska långt borta.

Förövrigt ger jag 20 spänn till den som erbjuder sig att göra alla uppgifter åt mig!


/Bella

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards