hedlundochlang

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Jessie och Bella - 14 december 2011 20:59

.. Jag menar, man kan ju få 2 betydelser i 1! Ascoolt.. As coolt. Fattar ni? Ser ni lampan som just sken upp ovanför mitt huvud?

Jag kan hjälpa med en bild..:

 

ja, asså man kan ju inte se snygg ut jämt.. Det var ju dessutom jobbigt att få en så bra idè!


Ska förklara lite närmare vad jag menar.. Vi tar exemplet luciakör. Lucia kör. Jag skulle lära det första som ett luciatåg ungefär, den andra, ja då är lucian ute och kör med sin bil. Fattar ni det grymma? Tack vare alla särskrivare så får vi 2 för 1. Som när man köper kläder, ta tre betala för två! 


Ascoolt.. Eller "dött djur coolt" 


Detta ska jag leva på länge... 


sär skrivare!


/ Jessie. 

Av Jessie och Bella - 14 december 2011 12:26

Var en spännande dag igår! Efter att ha haltat från körskolan till skolan skrämde skolsköterskan upp mig och sa att jag nog hade en spricka, så jag drog till akuten, Jessie och Simon hängde med också. Är man jättetrött så kan en heldag på sjukhuset bli jätterolig!

Jessie och simon blev till och med utslänga från rummet en gång haha!    

Alla dörrar som inte öppnades av sig självt körde vi rakt in i med kryckan först så öppnades dom minsann!


  

     


 

Simon tycker mina tår är roliga, förstår inte? Utsidan av foten är numera blå.


Det här är den godaste läsken som finns! Gjorde min dag när den fanns i cafeterian på sjukhuset, den brukar vara ganska svår att hitta ska ni veta!  


Läkaren var förövrigt GALET pudding, så se till att bryta lite ben nu allihopa så ni får hamna på akuten en stund! Fett värt!

Förresten hade jag ingen spricka. Bara kraftigt skadat ligament eller nått sånt.


Nu ska jag gå och äte lite Ben & Jerrys till frukost, medans jag lyssnar på mistletoe. Fin dag!


//Halta Bella

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards