hedlundochlang

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Vi lever

Av Jessie och Bella - 30 oktober 2011 17:19

Men det var knappt ett tag alltså. Vi anlände till ett regnigt Paris halv 8 igår. Frågade killen på stationen om bra hostel, och han sa att det fanns hur många som helst precis utanför stationen. Tydligen visste han inte skillnaden mellan hostel och hotell.

En kille i en reception tipsade oss om ett, så vi började gå dit, trötta och hungriga i regnet. Det var ganska långt kan vi tillägga. Väl framme får vi reda på att det är fullt, och inte finns några andra hostels i närheten. 

Så vi börjar leta efter lite billigare hotell istället, bara följde gatan och gick in på alla vi hittade och frågade typ. Men allt var verkligen fullt, vi höll helt alvarligt på att bryta ihop ett tag. 

till slut hittar vi ett, på en skum liten sidogata. Men det var billigt så det fick duga.

Inne i rummet stank det hasch, det var fläckar och brännmärken efter cigaretter överallt, toaletten funkade inte och det var mögel typ överallt. Men vi fick sova i alla fall! :D


I natt 02.20 vaknade jag (Bella) av att Jessie reser sig upp i sängen och skriker: BELLA VI KAN INTE BOOOOOOOO HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! BALKONGDÖRREN ÄR JU ÖÖÖÖÖPPPPPPEEEEEEEEEEN? VI SKULLE JU INTE SOVA HÄÄÄÄR?


Jag ruskade om henne och sa typ: Jessie du pratar ju i sömnen? Hon svarade: NEEEEEJ JAG ÄR VAKEN!


Hahahaha har aldrig sett någon med så stora ögon typ :D Och hon minns det inte nu, så ja, hon pratade i sömnen.


Idag har vi tittat på Eiffeltornet bland annat!

 


// Oss 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessie och Bella - 10 juni 2012 14:58

Shit..  type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />                                                       Ska jag vara helt ärlig, detta har varit 3 otroliga år. Igår satt vi och pratade mi...

Av Jessie och Bella - 31 maj 2012 18:01

Nu är det mindre än 2 veckor kvar... faktiskt 13 dagar, och jag har bara ett arbete kvaaar!! Sen på med den vita klänningen, den vita mössan och vingla iväg i mina skor. FY VAD GUTT!   type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="alwa...

Av Jessie och Bella - 29 maj 2012 15:13

... i bussen hem från skolan, tror det var i åttan kanske, så skulle jag fota Jessie. Precis när jag knäpper bilden, tappar hon klubban hon har i munnen. Har skrattat åt den här bilden i ungefär 5 år nu, ENJOY!       Till och med högstadiet ...

Av Jessie och Bella - 27 maj 2012 19:07


"Det är positivt att vara envis", vem kom på det? Allvarligt.    Jag är så nedrans envis att min bror lyckades plåga mig igenom en alldels galet lång springrunda.. Fattade aldrig varför Robban på rugbyn alltid envisades med att säga "KONDITION ...

Av Jessie och Bella - 22 maj 2012 21:58

Imorgon är det endast 3 veckor kvar, sen behöver Jessie och jag aldrig mer sätta vår fot på Lars kaggskolan igen!   Och självklart har vi vart ute i tid med att fixa kläder och skor till student och bal. Jag råkade köpa en för lång balklänning ...

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards