hedlundochlang

Alla inlägg under juni 2012

Av Jessie och Bella - 10 juni 2012 14:58

Shit.. 





type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />


            
            
            
            


Ska jag vara helt ärlig, detta har varit 3 otroliga år. Igår satt vi och pratade minnen och första intryck. Man ska inte dömma ffolk från början kan vi väl konstatera. Tänk, en hel klass med 33 underbara människor? Kan inte vara många som prickar rätt så bra.

Saker förändras hela tiden.. Förutom min ickeförmåga att hålla tyst när jag tycker lärare är orättvisa. Men än är inte livet över och jag som många andra måste ha något att arbeta mot.

Kommer sakna klassen, kommer sakna religionstimmarna, kaffehörnan, den odör som kan uppstå i Kaggs korridorer.


 

Mycket hinner hända på 13 år i skolan! :D Min första fina klass!

 

Ingen smickrande bild på något vis, men det är innehållet som räknas! Kan innehålla spår av nötter, men det gör ingenting! :D


MEN VAD GUTT DET SKA BLI ATT SPRING UT OCH VETA ATT DOM FÖRSTA 13 ÅR AV SKOLAN ÄR ÖVER!!!


Den vita mössan väntar och jag är så j*vla lycklig!! :D


 

..och lite retard.. 


FY fan vad vi är bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards