hedlundochlang

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Jessie och Bella - 10 februari 2012 18:45

Jaa, alla har vi våra mindre roliga dagar. Min dag blev som sämst när jag insåg att den där älgen, som hade legat ute vid IKEA i en rondell så himla länge så den blivit friterad, inte fanns på riktigt.


FML. Hatar verkliga drömmar. Förstår ni vad revolution det hade varit om den fanns?

Förstår ni att jag i en veckas tid gått och tänkt på den där stackars älgen ingen vill ta hand om? Förstår ni nu varför min dag blev jobbig? Tack för medlidandet.

 

Helge (lite älg-tema) som försöker fång sin svans... 


Men lite gladare blev jag när jag öppnade min gamla kalender med citat. Bjuder på ett.


Bella har fötterna på stolen under Konstruktions-lektionen

Läraren- Ta ner fötterna från stolen

Bella- (...) 

Läraren- Annars får du ta av dig! 


well that was awkward.. Tolka fritt. Det kan göra er kväll. Så länge er humor ligger på samma omogna, men underbara stadie som min! 

Presentation


Från början var detta en reseblogg.. Nu vet jag inte vad det är för slags blogg, men galet kul är den i alla fall :D

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards